איך לשחרר כעסים?

איך לנהל עוצמות של כעס ולא להגיב על אוטומט

איך להגדיל את הערכה העצמית שלנו?

איך להגדיל את הערכה העצמית שלנו?

הקשר בין הערכה עצמית חמלה סליחה ותוצאות עיסקיות

חשבתם פעם עד כמה אתם מעריכים את עצמכם?  האם הערכה העצמית שלכם היא סוג של ‘תג מחיר’? האם מהרגע שאתם מתעוררים בבוקר, אתם מסתובבים עם ‘ציון פנימי’ שקובע כמה אתם שווים, למה מסוגלים, מה מאמינים שתשיגו, תשפיעו והאם בכלל מגיע לנו להיות שמחים ומאושרים בעולם הזה?

שיחה מרתקת על שיפור הערכה העצמית
שלכם בחיים ובעסקים ועל הקשר לסליחה

עם אלכס פטרשק, מאמן עיסקי בכיר ומנחה סדנאות למצויינות בעסקים. אלכס, מתמחה בהובלת עצמאיים להישגים ורווחים הרבה מעבר לסביר וזאת באמצעות שיטה שפיתח

  • איך סליחה וחמלה עצמית יכולות לשפר את הערכה העצמית שלנו בחיים ובעסקים?
  • עד כמה הסביבה משפיעה על הערכה העצמית שלי?
  • איך בונים הערכה עצמית של וינר?

חמלה עצמית והערכה עצמית

כשמתעסקים בהתפתחות אישית, הרבה אנשים אוהבים ללמוד על ביטחון עצמי, כוח רצון, מוטיבציה. אבל לא הרבה מבינים את החשיבות שיש דווקא בחמלה וסליחה עצמית וקבלה עצמית.זה המפתח לכוח רצון, התפתחות, יצירתיות הערכה עצמית גוהה יותר ומוטיבציה.

חשבתם פעם איך אנחנו מתייחסים אל עצמינו כשאנו עושים טעויות או לא עומדים בסטנדרטים שלנו?

האם אנחנו מאוד נוקשים וחשים אשמה, או שאנו מקבלים את האנושיות שלנו?

חמלה עצמית מאפשרת לקבל את העובדות של מה שקרה
באותה סיטואצייה מבלי לשפוט

זיהוי הטעויות, למידה מהם, שחרור אשמה עצמית והתקדמות הלאה עם כוונה מלאה לפעול יותר טוב בעתיד.

במקום להאשים את עצמינו שאנו לא טובים מספיק, אנו מבינים שעשינו את המיטב שיכולנו ומפתחים רגשי חמלה כלפי עצמנו ומשם יש לנו גם לאחרים.

4 טיפים לתרגול יומיומי כדי שאתם תוכלו ליצור הערכה עצמית של ווינרים

1. בכל בוקר נשאף להיות הטוב ביותר ללא קשר לתוצאות- מה אני רוצה להשיג היום

2. להביע דיעה ללא קשר אם תתקבל או שלא

3. להיות ממוקד בפעולות ולא בתוצאות

4. להציב גבולות

הערכה עצמית אינה תלוייה בתוצאות
הערכה עצמית תלוייה בפעולות שלנו

להרשמה לניוזלטר ליחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הווטאפ שלי “סיפורים ותובנות” ליחצו כאן

hedy hazzan