פעם היה נגר מבוגר

פעם היה נגר מבוגר שאת כל חייו הקדיש למקום עבודתו בתחום הבנייה. כל השנים היה נאמן למעסיק שלו אפילו יותר מאשר למשפחתו מה שגרם לריחוק מול אשתו וילדיו. הבית שלו היה  מוזנח ואשתו פיתחה כלפיו כעס גדול. יום אחד הוא הבין מה הוא עשה ולכן הוא החליט לבחור בין בית לעבודה ובחר בית. הוא החליט לפרוש מעבודתו ולכן פנה למעסיקו וסיפר לו את התוכנית שלו לפרוש מהעבודה במטרה להנות ולבלות בקרב משפחתו. המעסיק הצטער לשמוע על בקשתו של העובד המצטיין שלו , אך הבין לליבו וביקש ממנו כטובה אישית לבנות רק עוד בית אחד נוסף לפני שעוזב. הנגר הסכים, אך לא היה קשה להבחין שכבר אין לו סבלנות להשקיע.
הוא לא היה  מרוכז בעבודה, השתמש בחומרים פשוטים באיכות נמוכה לא עבד כמו שצריך בפירוש זה לא הייתה הדרך לחתום קריירה שלו בצורה מצויינת כמו שהיה פעם. כאשר סיים הנגר את בניית הבית הגיע המעסיק ונתן לנגר מפתח לדלת הכניסה ואמר לו “זה הבית שלך זו המתנה שאני נותן לך”. הנגר המזועזע אמר בקול שקט “אם רק הייתי יודע שהבית הזה מיועד לי הייתי עושה הכל בצורה אחרת“! (סיפור עם)

נקודה למחשבה

מכירים את הפתגם “הסנדלר הולך יחף“?! השקיעו באדם שהכי חשוב להשקיע בו-בעצמכם. משם הכל מתחיל. לכל אדם יש את החצר הפנימית והאחורית שלו שבה הוא נוהג לטאטא מתחת לשטיח: לא להשקיע כמו שצריך כי זה בשבילי. המילים והמעשים שלנו הם המראה שלנו כלפי עצמינו .סילחו לעצמכם, קחו אחריות ואל תתעלמו או תתעצלו להתחיל ספורט, לקנות לעצמכם משהו שרציתם, ללכת להופעה או לטיול, לקרוא ספר ואפילו לקחת איש מקצוע שיעזור לכם לעשות משהו בשבילכם
בכל יום השקיעו בדבר אחד. כן אחד  בשבילכם  ועשו אותו הכי טוב שאפשר  כי אין לדעת איך שהגלגל יסתובב לו.

אז מה אתם עושים בשביל עצמכם?

סיפורים נוספים לשבת


דילוג לתוכן